Thursday, September 29, 2011

Pronunciation Exercise Goal Statement - Cycle 1

Goal Statement:
In this cycle, I want to focus on intonation and pitch.

Activities:
I will practice shadowing with the anime trailer "Ponyo" that is posted on my blog. I will practice everyday for three times.

2 comments:

  1. はじめまして、 わたしは チャンです。NOTREDAME だいがくの にほんごのいちねんせいがくせいです。わたしも まいにち にほんごのPRONOUNCIATIONを べんきょうします。どうぞよろしく。 :)

    ReplyDelete
  2. こちらこそ、どうぞよろしく。チャンさんはかんこくじんですか。わたしはかんこくからきました。わたしもにほんごをだくさんべんきょします。いっしょにかんばりましょ。

    ReplyDelete